Friday, March 2, 2012

Yang Maha Pengasih....selamatkan dia....


hari ini... umurku telah meningkat...
menjadi..18 tahun..mgikut kalendar Islam..
9 rabiul'akhir...
ade rase gembira...
gembira cmne un...pabila mningkatnye umur seseorg itu..
brmakna..kmatian makin mghampirinya...

dlm suka...terselit duka...
seseorg yg sgt aku sayangi...
sedang berjuang utk hidup....
dia kini koma...
krna trkena racun tikus/kencing tikus...
yg mana satu kebenaran..aku tidak ketahui...
dia sedang berjuang...di i.c.u...
doktor kate...dlm 58jam...
dia xsedarkan diri...mungkin dia dah xde....
tp itu hanya anggaran doktor kan??
aku pasti Allah akan selamatkan dia...

YA ALLAH...
selamatkanlah dia...
aku mohon dengan kasih n rahmatMU....
izinkanlah dia utk terus hidup dlm mentaatiMU...di muka bumi ini...
ALLAH...hanya Kau yg berkuasa atas segalanya....
kami hanya mampu merancang dan berusaha...
namun..cuma Kau sahaja yg menentukannya...

Ya Rabb...
aku sayang dia..
maka aku mohon...agar Kau jaga dia...
berikan dia kekuatan...
selamatkan dia....

hanya padaMu...
tempat kami memohon dan bergantung harap...
hanya Engkau yg berkuasa atas segala-galanya...
moga masih ada peluang utk kami mntaatiMu....
insha-Allah....


~put your trust in Allah~
~yakinlah dgn Allah~


selamatkan dia..ya Rabbi....

No comments: